čtvrtek 9. prosince 2021

Jsem nepředstíraně skromný, jak jste již jistě všichni pochopili

Nicméně, pokud by někdo chtěl zveřejnit můj životopis, musím se zmínit o málo známé, či téměř neznámé části mého života. Jenom moje vrozená vlastnost - nenechávat historiky na holičkách, pokud jde o můj život - mě nutí v zájmu historické přesnosti zveřejnit úsek mého života, o jehož všeobecnou znalost bych lidstvo nezodpovědně připravil. 

Nuže, jako topič jedné zdravotnické organizace okresní úrovně jsem byl navržen k ocenění titulem "Vynikající nezdravotní pracovník OÚNZ". V tom okrese jsem byl asi historicky první topič, který nebyl neustále opilý jak ruský oficír.

Zalit štěstím jsem převzal diplom od ředitele OÚNZ a potřepal jsem si rukou (pravou) se soudruhem ředitelem, s předsedou ZO KSČ OÚNZ, náměstkem ředitele OÚNZ a předsedou ZO ROH OÚNZ. Pochopitelně jsem si potřepal s rukama (pravýma) uvedených soudruhů, nikoliv se jmenovanými soudruhy.