pondělí 20. května 2013

Pane starosto!

Nenaléhám, ale prosím. Dnes jsem se po několika týdnech prošel Hradišťskou. Pokud se projdete jako já kolem hřbitovní zdi na západní straně (u Hradišťské ulice), zjistíte to co já. Před několika týdny jsem o tom psal. Kdo za to nese odpovědnost?

Dále : I když jsem upozorňoval loni, nebo předloni na to, že strážníci nezamykají hřbitov, teprve letos, a to prý nedávno, se začalo se zamykáním hřbitova. Do té doby prý nebyl klíč!

Jistě se nebudete divit, že z takových strážníků si toho "mého" sotva vyberu. A pokud se tu koná veřejně neohlášená akce, při které si tu někdo občany předělává na voly, nezbývá, než abych citoval náčelníka lidožravých Yritongů : " Jáj sej naj toj vykašluj! Doj prkýnkaj dřevěnéhoj!"

(Polynésští Yritongové jsou totiž prastarý lidožravý kmen tichomořských Slovanů. Již dávno před evropskými Slovany doplňovali svou oblíbenou stravu knedlíkem se zelím.)