úterý 6. listopadu 2018

Blahopřání funkcionářům, kteří byli vybráni a zvoleni na ustavující schůzi zastupitelstva!

Další informace na webu Naše Kosmonosy. Minulé vedení obce pracovalo zřejmě dobře - opticky dobře - jinak by ve volbách nedosáhlo takových výsledků. Zastupitel za ČSSD doc. MUDr. Horák, DrSc., byl zvolen předsedou finančního výboru, což je dobrá a důležitá zpráva.

K volbám jsem nešel, protože jsem věděl, že to "vládní" koalice znovu vyhraje - i bez mého hlasu. Možná se nyní v Kosmonosech objeví takový vysoce výkonný "buldozer", jakým je MUDr. Nwelati v Ml. Boleslavi. V noci se mi zdálo, že mi u postele tiše přede hroch, a to je údajně podle vědmy na Babě dobrým znamením.

Jsem i nadále levičák, ale nikoliv zarytý a nesnášenlivý. K lékaři půjdu nikoliv podle jeho politického přesvědčení, ale podle jeho odborných kvalit.