sobota 27. března 2021

Pozor! Nepřehlédněte závažné upřesnění!

Týká se změny času - na letní čas. Vloni jsem v noci nešel spát a čekal jsem poprve v životě na to, až se hodiny posunou ve dvě hodiny na tři hodiny. Nedovedete si představit, jak mě překvapilo, když se ručička hodinek ve dvě hodiny v noci neposunula ihned na třetí hodinu. Ihned jsem vzbudil ženu a sdělil jsem ji tuhle závažnou informaci. Moje žena, když chodila na osmiletku, tak přeprala ty největší rváče ve třídě. Dokonce i pověstné rváče z třídy žáků o rok starších. Když se začala mlčky zvedat z postele, neváhal jsem a zamkl jsem se v koupelně. Marně kopala do dveří koupelny a volala: "Smolíčku, pacholíčku, otevři, já jsem tvoje maminka!" 

"Neotevřu, ty nejsi moje maminka! Moje maminka nikdy nekopala do dveří koupelny. Moje maminka se vždycky rozběhla a vyrazila dveře i s futrama ze zdi!"