středa 19. června 2013

Konečně mi to došlo

Po léta jsem měl při četbě Kosmonoského zpravodaje vtíravý pocit neúplnosti, něco mi tam stále chybělo. Až dnes se mi rozsvítilo (v hlavě). Chyběly mi tam zprávy o kosmonoském hokejovém klubu! Když jsem obvolal ty nejinformovanější, dověděl jsem se, že žádný HC Kosmonosy "Kosmonoští kosové" neexistuje! Pokládám otázku všem "posametovým" starostům Kosmonos : "Hoši, nestydíte se? Taková příležitost zviditelnit se ve světě!"

Je sice pravda, že hokej je ještě finančně náročnější než fotbal, ale pokud jde o reprezentaci města, nelze hledět na peníze. A také otázka zimního stadionu by měla být už na pořadu dne. Jedu-li do Boleslavi, vyhýbám se tam známým, abych nemusel odpovídat na otázky jako : "Tak co, venkovane? Už máte zimní stadion?"

Představte si, přátelé, spolu se mnou švédského hokejového fanouška z Norrköpingu, který po šestém pampeliškovém pivu zjistí, že HC Kosmonosy vypráskal Řepov 6 : 0, a to mu ještě rozhodčí neuznal tři góly, protože mu střelec těchto gólů chodí za starou. Nemůžete se divit, že ohromený příznivec se požene k oknu a bude volat na celou ulici : "Do prdele laponského soba - Kosmonosy zase vyhrály! Tomu říkám reprezentace obce."