sobota 23. dubna 2016

Vzdělanec se prý ve mně nezapře

Jak mi řekl primátor z Chudoples, inteligence ze mne prý prýští všemi otvory. Nemohu než souhlasit.

Když si vyjdu do přírody, vždy mám na sobě průhledný Igelitův pytel kvůli nečekané průtrži mračen. Pytel si nesundávám ani po příchodu domů, když usedám k obědu. V pytli jsem vtipně vyřízl otvor pro příjem potravy. Pokud právě nepřijímám potravu - ať již suchou, nebo kapalnou - otvor uzavřu suchým zipem. Igelitův pytel mám na sobě i doma, protože mi zatéká, pokud prší, stropem a právě dírou nalézající se nad jídelním stolem. Člověk má mozek, aby ho používal. Bezmocně moknout při jídle může jen hlupák. Svůj nápad s Igelitovým pytlem předávám lidstvu bez autorských poplatků.

A nyní popíšu jedno moje menu : Nejdříve si dám vrchovatý talíř kouřící Zeleninovy polívky. Pak Pizzův koláč a navrch Kofolovu limonádu. A nesmí chybět Vanilkův dort. Po dobrém obědě následuje siesta, nebo fiesta, pokud mě napadne pes, protože jsem mu nenechal ani kousíček Vanilkova dortu.