neděle 16. října 2016

Televizní pořad pro dětský fotbal

Jmenuje se Můj fotbal a vysílá ho ČT Sport. Viděl jsem včera, tedy v sobotu, jeden díl. Začátek měl v 18.35 hod. Narazil jsem na něj náhodou, protože týdeník Televize jej v sobotním programu ČT Sport neuváděl. Pak jsem zjistil, že Můj fotbal je uveden na teletextu v informacích o televizních programech. Informace o programu ČT Sport jsou na str. 317 a dalších stranách. Kdy bude pokračování, nevím.

A na závěr vzpomínka na mého dorosteneckého trenéra. Při tréninku střelby po centrech z křídel volal : "Balon z levé strany pravou nohou, z pravé strany levou."

A k tomu dodávám : Na skákavý centr ze strany nesmíš stát kolmo k matce zemi, ale musíš se naklonit na stranu (na stranu k přilétajícímu míči) a narvat to tam poctivým staročeským nártem tak, až míč vybuchne nárazem do tyče a brankář padne na kolena a krátkou modlitbou poděkuje pánubohu za to, že jsi ho nezabil.

Ten pocit, že se nevrátím po svých z tréninku, jsem kdysi měl, když jsem jako šedesátikilový dorostenec (hráč z pole) neprozřetelně vlezl do brány a chytal strašlivé pecky z voleje a halfvoleje z velikého vápna jednoho hráče A mužstva, který se naučil těm demoralizujícím bombám na vratech od stodoly. Měl jsem štěstí, protože mě ani jednou netrefil. Byl to gentleman par excellence, takže pokud přihrávka přišla dovnitř velkého vápna, nestřílel, ale přihrál někomu na velkém vápně. Díky tomu mohu dnes o tom podat zprávu.