čtvrtek 21. září 2017

Ku-lišáku, Ty jsi můj dobrý internetový kamarád, Ty mi na rozdíl od mojí ženy té vzpomínce na protektorát budeš věřit

Vidím to, jakoby to bylo včera. Plazím se po dvoře s lukem a šípem, abych udělal mámě radost a ulovil kozu nebo alespoň některou slepici k obědu, když vtom mě máma, která se neslyšně přiblížila, popadne a strčí do necek na prádlo s teplou vodou. Pak mě něžně vydrbe rýžovým kartáčem s pomocí značkového jádrového mýdla Jelen a přikolíkuje pečlivě na prádelní šňůru. Vojáci Wehrmachtu, kteří se vracejí po svých z poznávacího zájezdu do Ruska a poctili svou zdvořilostní návštěvou zrovna náš dům a aby neurazili, tak zůstali po několik dní, zírají, jak středoevropští Slované dbají na hygienu.

Když vyčítám na tomto příkladu mojí ženě, že se o mne na rozdíl od mojí matky málo stará, tak mi žena jen odsekne : "Vlez si do pračky a nezapomeň si to dát na 40 stupňů!"