sobota 24. května 2014

Útěk do léčebny - vážné varování!

Pokud Ku-lišák nazval svůj článek Další útěk z léčebny, já naopak varuji veřejnost a personál léčebny před mým, asi brzkým útěkem do léčebny. Jedině tam asi budu bezpečný před současným světem. Možná budu první, kdo uteče do léčebny, na tom mi ale nezáleží. Kdysi jsem napsal o doktorovi, který utekl jako první lékař z kosmonoské psychiatrické léčebny. Tento lékař a současně pacient prý mohl v rámci nějakého pokusu pracovat jako lékař v léčebně. Asi to bylo nějak vymezeno. Prý si obarvil lékařské pláště, každý jinou barvou a používal je podle nálady. Dokázal absolvovat medicinu, i když byl totálně nepraktický. V některých směrech byl ale mimořádný.Uměl několik jazyků pozemských a také několik mimozemských. V těch mimozemských psal i romány a básně, které si sám i ilustroval. Ilustrace byly nevalné. K mimozemským jazykům napsal i slovníky, každé slovo mimozemské řeči bylo uvedeno česky, anglicky a ještě v nějakých jazycích. Každý slovník prý kolem 10 000 výrazů. Zemřel prý někdy v 60. létech minulého století.

P.S. A k tomu mi moje žena ochotně poradila s využitím slov z písně Heleny Vondráčkové : Jutíkej, Bizone, jutíkej! A dodala : Už dnes je pozdě.