pondělí 10. listopadu 2014

Pane inženýre Janečku!

Nebude mi dělat problém omluvit se p. Baborákové a p. Křížkové, pokud jsem se mýlil. Zatím musím čekat, zda se objeví ještě nějaké informace. Pořád se mi to zdá jako nešťastná souhra náhod.

Pokud bych byl na místě p. Baborákové, tak bych v zájmu Stakor ustoupil skupině pánů Blechy a Štěpánka. Neznám dobře stakorskou problematiku, možná má paní Baboráková někoho v rodině, nebo ve své blízkosti, kdo ji pomáhá odborně. Pak ovšem by její trvání na funkci bylo v pořádku. Pokud tak tomu není, měla by sama usoudit, zda lpění na funkci je prospěšné Stakorům. Štěpánek je bývalý starosta a Blecha je lídr volební formace Zelených a Lidovců. Blechova formace představila nejlepší volební program k letošním volbám; program, který stejně jako Váš program vzbuzoval naději, že v Kosmonosech se bude jednat dynamičtěji, že nastane nějaký progres, že se přestane s ohlupováním lidí.

A ještě něco důležitého : jsem vzdálen toho, abych podceňoval p. Baborákovou kvůli její profesi, sám jsem pracoval spoustu let jako dělník, takže mi bylo umožněno poznat hezký počet středoškolsky a vysokoškolsky vzdělaných blbů. Příroda je v tomto spravedlivá a nečiní rozdíl v počtu mezi vzdělanými a nevzdělanými blby. Nepochybuji, že chápete, jaké blby myslím. Z toho, jak reagujete na různé situace, usuzuji, že Vy, stejně jako David Odnoha, jste si s tímto druhem blbů užil vrchovatě. Možná víc než je zdrávo.

Mám takový sen, že někteří zastupitelé nasednou na bicykl zapomnění a za pravidelného skřípání pedálů pojedou a pojedou.