úterý 17. ledna 2012

Konečně jsem si sehnal pravidla pravopisu

A zírám, co všechno nevím a co jsem zapomněl. 50 let od školy. Když čtu po sobě po nějaké době, s odstupem, co jsem napsal, nacházím tam spoustu pravopisných chyb, nelogická vyjádření, nepřesnosti a stylizační kotrmelce. Nikdy jsem se podobným psaním nezabýval, pokud jsem něco vůbec psal, tak to byly žádosti, moje výpovědi z práce, objednávky, dopisy a provozní zápisy.

To ovšem zarputilého grafomana, jako jsem já, nemůže odradit. Smekám před jazykovědci, logiky, fyziky, matematiky a dalšími, kteří disponují přesným myšlením.

Protože jsem četl v internetové příručce, že slova Vy, Ty, Vaše, Tvůj se mají na internetu psát - pokud nejde o dopis - s malými začátečními písmeny, tak to tak dělám. Dodatek - 7.2. 2012 - už to zase nedělám.