čtvrtek 26. ledna 2012

Obecní borečkové, ...

Obecní borečkové, i anonym je člověk. Upozorňuji na led u hřbitova již po několikáté. Je jedno, kdo vás na to upozorňuje, mám dojem, že neexistuje žádný zákon či předpis, který by vám nařizoval ignorovat anonymní sdělení. Varuji vás, pokud se tam někdo vybourá, budete na tom mít svůj podíl viny. Konejte, dokud ještě nedošlo k tragedii. Situace na silnici bude ještě daleko horší, až napadne a roztaje  třeba 20 cm sněhu i na svahu u cesty a voda z něj bude přitékat k silnici a v noci pak zmrzne. Tu vodu zachytával dnes již neexistující příkop. Je zřejmé, že nevíte, co se tam v zimě děje. Já za to nemohu, že o tom rozhodujete vy, kteří nevíte, jak se v takových situacích chovat. Najděte si ve slovníku slovo prevence.

Za to, že píšu anonymně, se nestydím. A je mi jedno, pokud to někomu vadí. Zatím se sám sobě nehnusím. Vím, jaký jsem, sebekontrola mi nechybí. Život je poněkud složitější : Znám spoustu hajzlů, kteří se nestydí vystupovat pod svým skutečným jménem. Nebudu jmenovat, každý má svoje favority v tomto směru.