čtvrtek 31. května 2012

I levicoví bizoni mají někdy pravicové sny

Bílému bizonovi se dnes zdálo, že v Kosmonosích část obyvatel, která nechce Šmak, navrhla těm, co prý bez Šmaku nemohou žít, ať se prý Šmak neprodává, ale jedině v tom případě, že každý z těchto šmakpatriotů ročně dá ze svého 3 500 Kč na Šmak. Peníze takto ušetřené se pak dají na školu. Bílý bizon pak jen zíral, kolik z těch, co hrozili kvůli Šmaku i sebevraždou, najednou zjistilo, že se prý protlučou životem i bez Šmaku.

Další sen se týkal fotbalu v Kosmonosích. 3OO příznivců fotbalu prohlásilo, že není pravda, že z cizího krev neteče a že se rozhodli udržovat fotbal na své náklady a prachy města tím ušetřené přesměrovat na školu, která je prý důležitější než fotbal. Každý prý dá 1 500 Kč ze své kapsy ročně a těch 450 000 prý musí stačit, když to stačí i jinde.

Třetí sen mě zavedl na kosmonoskou "náves". Stála tam obrovská umělá kráva s nápisem OBECNÍ FINANCE a k této krávě se utvořila fronta těch, co ji přišli podojit, až ke Kvartetu.

A vtom jsem se probudil, takže na mne ve frontě nepřišla řada. Škoda, stál jsem na dobrém místě a chtěl jsem si nadojit na svou zálibu : na hru na dudy.