středa 16. května 2012

Pro tajemníka městského úřadu

Domnívám se, že to, co zde uvedu, patří do vaší sféry působnosti. I když jsem hnusný anonym, pokuste se překonat nucení ke zvracení a odpovězte na to, co zde uvedu a co zajímá nejen mě, ale dokonce i tzv. slušné občany. Doporučuji Vám použít městský internet a Kosmonoský zpravodaj. Promiňte mi můj nevkusný názor : Já si myslím, že vy úředníci jste tu pro nás a navíc si myslím, že Kosmonosům prospěje více demokracie, větší názorová pestrost a kritičnost na městském internetu a v Kosmonoském zpravodaji. Doufám, že souhlasíte se mnou, že nedostatek kritiky a absence různých, slušně prezentovaných názorů k problémům v Kosmonosích škodí Kosmonosům a říká hodně o politickém klimatu v Kosmonosích. Pokud souhlasíte, ale nevíte, stejně jako řada dalších, co s tím, dovolím si doporučit vhodného designera pro nové politické klima v Kosmonosích : p. Davida Odnohu!

To jsem odbočil, protože moje otázky se budou týkat např. každodenních nedostatků, nebo léta neřešených problémů. Bohužel, nyní musím nečekaně skončit, takže otázky, návrhy a připomínky se budou objevovat postupně a, věřte, bude jich tolik, kolik toho zjistím, nebo se dovím od občanů, takže hodně. A také si myslím, že mé postoje k řešení problémů ve firmách, ve kterých jsem kdysi pracoval, mě opravňují chovat se tak, jak se chovám. Já jsem problémy bohorovně neignoroval, jak bylo a je stále zvykem.