čtvrtek 4. dubna 2013

Udání za patřičnou odměnu

Udává : Bizon
Předmět udání : poškozený sloupek brány hřbitova neznámým pachatelem

Vlastní udání : Jda včera zvečera kolem 3. hřbitovní brány, té svařované, nikoliv kované, silně mě rozrušilo, že brána není zamčena, ba ani zavřena a zeje jako otevřená vrata od stodoly. Ještě více mě rozrušilo zjištění, že sloupek brány je prasklý zřejmě asi po úderu nákladním automobilem a křídlo brány ve sloupku zakotvené se chystá při nejbližší příležitosti spadnout. Nemohlo to být od lokomotivy, i když na první pohled se to tak jevilo. Totiž - při pečlivém ohledání místa jsem zjistil, že do hřbitova nevedou žádné koleje!

Žádost : Žádám, aby mi bylo sděleno kompetentní osobou, jaká bude moje odměna a jaká bude moje daň z této odměny. Předem děkuji.

 P. S. Netýká se udání - sdělení pro pravopisné šťouraly : Přechodník mnou použitý - jda - je správně použit. Jda, jdouc, jdouce. Použití přechodníku - šev, ševši, ševše - je chybné. Např. ve větě - šev kolem hřbitova ...