sobota 8. října 2011

P. Janečku!

Stále hledám řešení, jak to udělat, abych mohl s vámi diskutovat a přitom dodržet slib ženě a tchýni, že neprozradím identitu. Pár lidí má na mne pifku. Zapnu-li komentáře, tak zničím "design" (pojetí) svého blogu. Nenávistnost některých příspěvků by "derautovala" atmosféru mého blogu. Jedno řešení by mohlo spočívat v tom, že vy zareagujete na problém zmíněný na mém blogu článkem na blogu p. Odnohy. V úseku "Jak to vidím já". Mimoto Odnohův blog čte více lidí než můj. Očividně je stálý zájem o události v obci, takže vaše názory a informace by měly větší dopad.

Pokud jde o p. Odnohu, doufám, že nejenom mně dochází obrovský význam jeho blogu pro Kosmonosy. Včera byl pozoruhodný člověk v televizi - Martin Hausenblaus, podnikatel, filantrop a bojovník proti korupci. Některými názory mi připomínal Odnohu.

V této souvislosti musím zmínit Horizont a oficiální web města. Tyto informační zdroje musí mít kvality prospěšné pro Kosmonosy, nikoliv pro místní politiky a funkcionáře spolků. Zde je možno dosáhnout překvapivých výsledků v oblasti informovanosti a aktivizace obyvatel, o tom nepochybuji. Již nyní městský web potvrdil podezření, že s městskou policií není všechno v pořádku. Je otázkou, proč nebylo možné podávat podrobnější informace o práci MP již dříve.