úterý 15. listopadu 2011

Pane četaři z Jinců, odplivněte si!

Pane četaři z Jinců, odplivněte si! Jsem zkrachovalý donašeč. Když jsem sloužil u tankového pluku v Kroměříži, požádal mě major kontrarozvědky, abych ho informoval o názorech vojína Franty, plukovního fotografa. Upozornil mě, že nebezpečí imperialistické ideologické infiltrace se stále zvyšuje. Možnost bojovat se zákeřným nepřítelem, zapojit se do bojů rozvědek a kontrarozvědek, strážit mír na této neviditelné frontě, to vše mě tak potěšilo, že jsem udělal, dříve než jsem začal podávat zprávy, velkou chybu. Pochlubil jsem se se svou radostí právě fotografovi Frantovi.

Když mě potkal po nějaké době major kontrarozvědky, zeptal se mě, co je nového a zda jsem to někomu neprozradil. Když jsem upadl do rozpaků, major pochopil a prohlásil : "Ach, jo, vy jste to vykecal. Vy jste slepičí prdel. Po vás už nic nechci".

Pane četaři, kdybych měl jistotu, že to nebude číst p. Klouček, napsal bych vám, komu říkali u tankového pluku Kroměříž "statečný rudý bojovník Slepičí prdel".