neděle 13. listopadu 2011

Plakátovací plochy.

Na tyto plochy je možno použít plastový recyklát probarvený v celém průřezu místo dřevotřísky a OSB desky. Asi je to polyetylén. Prodávají Stavebniny, např. Řezáč. V prodeji plotovky, desky, hranoly a j. Otázkou je volba lepidla. Pokud je to polyetylén, bývalo málo lepidel schopných jej lepit a nebo na něj něco nalepit.  Dnes situaci neznám.

Dalším vhodným materiálem jsou duté palubky či duté, komůrkové desky z odolného materiálu - používá se to na terasy. Není to dřevo, ale směs umělé hmoty a dřevěného prachu nebo něčeho, co má něco se dřevem společného.

Pokud by se měnily na "autobusáku" plakát. panely, navrhuji provést je z pozinkovaných profilů (jako na dnešních plotech), nebo z ocelových profilů natřených kvalitní antikorozní barvou. Vše jednotně buď bílou nebo světle šedou. Těmi se nic nepokazí. Aby to trochu vypadalo, musí být všechny panely stejně vysoké, dolní okraje plakátových ploch v jedné linii. Výška panelů stejná jako výška svislých stěn těch dvou průhledných zastávek. Tedy bez výšky zaoblené průhledné střechy.

Další materiály možná existují ve výrobě plast. oken. Mám dojem, že ing. Janeček má něco společného s plast. okny. Také p. Klouček jako stavař mohl narazit na nějaký zajímavý materiál. U materiálu na panely z umělých hmot je důležitá odolnost proti úderům pěstí a kopům.

Vývěsky jízdních řádů ČSAD z doby asi Antonína Zápotockého se musí, pokud to má vypadat, zrušit a jízdní řády jak městské, tak meziměstské dopravy umístit odděleně a dobře viditelně na jeden panel v novém pojetí. Jízdní řády musí být chráněny proti počasí a snadnému poškození.