sobota 26. listopadu 2011

To snad není pravda.

Právě jsem si četl na internetu příspěvky nějakého Strausse, když mi ta cizí paní, která tu bydlí se mnou a tvrdí, že je má žena Helena Straussová, řekla, že se jmenuji Strauss a že ty příspěvky píšu já. Když jsem se zeptal, zdali mi už ti dva pánové Mozart a Klouček nafackovali, tak prý zatím ještě ne, i když pravděpodobnost je až 90 procent, pokud mě najdou.

Pak mě zřejmě pochválila, prý jsem sklerotik.

Nyní sedím a přemýšlím o těch dvou. Jednoho Mozarta jsem znal. Jmenoval se Albert Mozart a vymyslel speciální teorii retroaktivity. A Klouček : To bude asi soudruh kontradmirál Hubert Klouček, velitel ponorkové základny v Kroměříži. Kolik vodky jsme spolu vypili, kolikrát se sovětskými soudruhy kozáček tančili. To snad nebude už ani pravda.

Paní Helena mě také upozornila, že mě hledá po Kosmonosích nějaký pán, který mi také chce nafackovat. Prý, když uvidí nějakého důchodce, tiše se připlíží za jeho záda a zavolá : "Straussi, jsi to ty?" Zatím prý nebyl úspěšný, ale mám si dát pozor, jeví se prý jako přetopený kotel - jenom bouchnout!