pátek 9. listopadu 2012

Drahý Ku-lišáku!

Píšu Ti to po 13. hodině odpoledne. Předem mého dopisu přijmi tisíc pozdravů a milou vzpomínku na Tebe. Kdy už se mi podepíšeš do památníčku a něco hezkého mi tam napíšeš a nakreslíš? Naši už jsou všichni po obědě, jenom já musím držet hladovku, protože jsem se posmíval mé přísné ženě Heleně, že je přemrštěně inteligentní. Nevím, co odpoledne dělat, asi půjdu založit nějakou pěknou černou skládku. Kdysi jsem zakládal na dobře viditelných místech skládky ze stokorun, ale musel jsem toho nechat, protože do hodiny to vždycky nějaký těžko pochopitelný, úzkoprsý pedant uklidil. Nevím, co mu na těch stokorunách vadilo. V novinách přece jednou psali, že ty stokoruny jsou hezké a dokonce pro život prospěšné.

Možná Tě ve škole neučili, jak udělat skládku. Pamatuj si, že skládka se dělá ponejvíce u cest, a to u takových, kde chodí hodně lidí. Je dobré, aby místo skládky bylo na svahu, spadajícím k cestě. Tak uděláš radost divákům, protože budou do skládky dobře vidět. Bude-li svah posekaný, nebo ho posekáš Ty, tím líp. Skládka bude pak nejen dobře viditelná, ale i přístupná. Pokud dokonce uděláš u skládky prostou lavičku, s odpadkovým košem, aby obdivovatelé u skládky nenasvinili - věz, že ten den budeš bezkonkurenčním Králem skládek.

Mým snem je na kosmonoské "návsi" (na té travnaté ploše) založit monumentální černou skládku (v historizujícím stylu, aby dr. Petříček neprotestoval). Pro firmu p. Kloučka by asi nebyl problém skládku dobře a levně odvodnit a tím předejít  protestům věčných šťouralů - hygieniků.

Tak se měj, jak chceš a nezapomeň si večer vydrbat nohy Solvinou, aby žena z Tebe měla radost.

Tvůj levicový bratr Bizon.

P. S.Raději se vyhni severním Kosmonosům, protože můj baskervill Frankenstein si nosí zase domů v tlamě pravičáky.