neděle 4. listopadu 2012

Fotbalový hnus v Ml. Boleslavi

Surový, neumětelský fotbalový hnus jsem viděl v televizi v 1. poločase. Hlavně ze strany boleslavských hráčů. V mém mládí tak buransky surový fotbal hráli ti největší fotbaloví blbci v nízkých třídách, kteří viděli balon jen v neděli v soutěžním utkání. Jeden takový mě kdysi srazil a skončilo to pro mně natrženým vazem v koleni.

Toho Nešpora jsem si všiml už dříve pro jeho nesmyslný a nebezpečný způsob hry. Tehdy jsem si řekl, že ten někoho zabije nebo zmrzačí. Podobným typem hráče byl také Besta z Brna, který hrál také ve Slavii. Sparťan Kadlec skončil úplně zbytečně v nemocnici kvůli Nešporovi. Dovedu si představit, jaký vztek asi mají ve Spartě, když jim někdo v situaci, kde nebylo třeba vůbec hrát tvrdě, vážně zraní hráče s cenou přes 100 milionů korun.

Takový fotbal hrají mužstva s málo technickými hráči, kteří si neumějí s potřebnou přesností přihrát, s hráči bez přehledu. Pak jim nezbývá než zoufale a neustále bojovat o každý špatně přihraný míč a neustále riskovat úraz, protože pokud bojujete např. o špatně přihraný vysoký míč, tak Vám to psychopat, kterého nemůžete sledovat kvůli téměř nezachytitelné, mizerné přihrávce, osladí zezadu úderem na spánek, nebo do krku.