úterý 26. července 2016

Nahoď mě!

Tuto krásnou výzvu jsem si přečetl na zdi Lorety v Boleslavské ulici. Hned mi napadlo : Nahoď mě a já budu tvým věrným mopedem. Pak jsem však byl upozorněn, že nápis je vlastně prosbou zdi Lorety o opravu omítky, protože byl umístěn na místě s odpadlou omítkou.

Bohužel zatím jsem nezískal ženu pro své veřejné vystoupení. Jak jsem ji vysvětlil, představuji si to takhle : Při vhodné příležitosti, například když se bude chýlit ke konci nějaká akce na dvoře zámku, vyzvu hlasitě svou ženu : "Nahoď mě!". Budu stát s rukama roztaženýma jako motorkář. Žena mě obrazně našlápne, já chytnu na první šlápnutí, motor začne práskat, vrčet a já zavolám na ženu : "Sedej! Na co čekáš?" Žena mě uchopí kolem pasu a my pak objedeme dvůr, vyjedeme poté ze dvora, já tam hodím dvojku a s mašinou s vykuchaným výfukem vyrazíme k domovu.

Žena mě ujistila, že pokud se pokusím o něco takového, tak začne volat o pomoc, že ji obtěžuji.