sobota 9. července 2016

Sobotka mě důrazně žádal, abych zůstal ve funkci, tvrdí prý Juncker

Přitom Zaorálek by byl rád, kdyby Juncker skončil. Sobotka asi by rád do Bruselu. Na nějaké dobře placené místo. Informace o Junckerově tvrzení jsou na Novinkách.cz.

Sobotka ovládá takovou tu politickou hatmatilku. Ke všemu se dokáže vyjadřovat jako velký státník. To tito mladí hoši ovládají. Oni jenom nedokážou poznat, že někdo je využil například k levnému získání OKD a 40 000 hornických bytů. Oni tito mladí hoši vezmou cokoliv, jakoukoliv funkci. Dnes třeba ministra zdravotnictví, zítra ministra financí, pozítří ministra obrany. A všechno sebejistě okecají. Všechno mají v malíčku. Vzpomeňte si, jak se kdysi madame Peake rozhodla převzít zodpovědnost za ministerstvo obrany. Teď se objevila další velmi aktivní mladá žena, ministryně školství Valachová.  Jsem zvědav, jak si povede.

Měl jsem možnost pozorovat, jak mladé dámy nastupovaly do funkcí ve firmách, kde jsem pracoval. První, co podnikly, byla návštěva kadeřnice, pak koupě kvalitního zimního kabátu, či letního elegantního oblečení. Tím chtěly dokázat, že jsou ty správné, ty vysoce inteligentní, že jsou ty nejvíce vhodné. Takové prkotiny jako zákony, předpisy, normy, bezpečnostní předpisy je nezajímaly, protože to je jenom pro neschopné. Hvězda vždycky všechno ví, protože byla přece vybrána pro své schopnosti. A abych nebyl nespravedlivý, pitomých suverénních kariéristických chlapů jsem viděl také dost.