středa 21. března 2012

Udání

(Doufám, že jsem první.)

Udávám tímto své vrchnosti, že u hřbitova nákladní náklaďák, sloužící k převážení nákladů, poškodil chodníkovou dlažbu zvláště surovým způsobem - tím, že na ni vjel. Tento bezcharakterní dopravní prostředek přivezl ke hřbitovu hlínu, neboli zeminu, neboli prsť, nebo také řečeno s básníkem V. Ch. Podbabským - rodnou hroudu.

Sdělte mi na městském webu, kolik bude činit moje odměna, kde si mám vyzvednout odměnu a kolik mě bude stát kolek na žádosti o vydání odměny.

Konec udání. A zdánlivě nesouvisející informace : Naše země byla vybrána (díky svědomitému nakládání s penězi z evropských fondů) jako řešitel úkolu : Přeprava nákladů bez dopravních prostředků, tzv. samodoprava nákladů metodou "inteligentních", autonomních nákladů. Příspěvek EU : 2 miliardy euro.

Celou Evropu totiž zaujaly informace o tom, že když se v noci vybourá v Čechách náklaďák, do rána se celý náklad přesune bez dopravních vozidel někam jinam.