neděle 23. září 2012

Baskervillsaurus Frankenstein

Můj baskervillsaurus se dnes věnoval renezanční poezii. To mu ale nebránilo v tom, aby se podíval na web k Odnohům. Bylo mi divné, že se pak ptal na nějakého Bittmanna a na to, zda je to pravičák. Když zjistil, že nevím, kdo to je, nadiktoval mi vzkaz Bittmannovi, přičemž, jak jsem potom zjistil, použil zlomyslně způsob Bittmannova vyjadřování :

Bittmanne, v Kosmonosích už žiji dlouho a déle než vy čtu městské weby a blogy, ale nezlobte se na mne, přijde mi, že ten váš příspěvek na www.nasekosmonosy.cz  napsal životem nasraný člověk, který si oblíbil kritizovat všechno a za každou cenu.

A to bez ohledu na pravdu a skutečnost - dodávám k tomu já, Bizon. Tomu, co jste u Odnohy předvedl, se říká "autodehonestace v přímém přenosu".

P. S. To už se vám nelíbí na stromě na Babě? Chápu, podzim už barví listí a hrozí ranní mrazíky.

Pane Kloučku, už Vám došlo, kdo to asi psal?