pondělí 10. září 2012

Kosmonoský pes baskervillský

Ano, uhádli jste, přátelé. Jde skutečně o mého baskervilla Frankensteina. Můj baskervill je vývojově dál, než jeho proslulý anglický předek. Jak už víte, pozná pravičáka na 50 metrů. Je sečtělý a hudebně vzdělán, proto nesnáší hudební festivaly. Jak už jsem uvedl dříve, má nehezký zlozvyk. Nosí si domů v tlamě pravičáky, a to přes třímetrový plot. Nechci se chlubit, ale on ten plot s pravičákem v tlamě přeskočí s půlmetrovou rezervou!

Frankenstein, jak jsem si všiml, četl s velkou koncentrací program Bradlecfestu. Uvědomil jsem si, že mu asi vrtá hlavou, že by mohl ten hudební mejdan rozehnat a muzikanty si odnosit do sklepa. I když chápu jeho velmi legitimní pohnutky, které by schválila velká část občanů Kosmonos, musel jsem ho upozornit, že bych za něj musel zaplatit pořadatelům veškeré škody a také už není kam nové přírůstky ukládat.

Nezbylo mi, než Frankensteina vylákat do jeskyně na cyklokrosu a tam ho pěti řetězy přikovat ke skále. Bohudík, jeskyně je dokonale zvukově izolovaná, takže baskervillův řev, kterému by nemohli konkurovat ani řvouni ze stadionu ze zesilovači, nepronikl ven.
Ovšem největší obavy jsem měl z toho, že by Frankensteinovi při asanační akci na stadionu spadla maska. Na rozdíl od anglického předka není třeba Frankensteinovi upravovat kvůli vyvolání hrůzy hlavu. Naopak - Frankenstein musí nosit vždy na veřejnosti masku kvůli zmírnění hrůzy z jeho hlavy. Nedílnou součástí masky jsou pochopitelně vysoce kvalitní protihlukové tlumiče.

Kdysi po spatření Frankensteinovy skutečné hlavy tři dny plakal, koktal a nepřetržitě vykonával potřebu mladíček, podobný těm hnusíkům, kteří na Ku-lišákově blogu úspěšně dokazovali, že pitomost je věčná.

A na závěr něco pro naše radní a starostu : Neodvažuji se zde činit na vás nátlak (chraň Bůh), ale naopak pokorně prosím. Nemohli byste se nechat vyšetřit v souvislosti s Bradlecfestem? Abychom my i vy měli jistotu?