pondělí 17. února 2014

UMN

Konečně - po naléhání příbuzenstva a hlavně strýce Tomáše jsem se stal nositelem vkusného pozlaceného odznaku UMN. Nositelé odznaku UMN patří především do tří skupin. V první skupině jsou majitelé domů jako hrad, s auty dlouhými jako týden, se stovkami nepokojných koní pod kapotou. Ve druhé skupině jsou oprávnění držitelé odznaku UMN, kteří svoji příslušnost k držitelům odznaku z nějakých důvodů tají. Ve třetí skupině (do které nyní patřím) jsou lidé, kteří předstírají oprávněnost nosit odznak UMN vpravo na hrudi.

Můj strýc v minulosti těžce snášel absenci odznaku UMN na mých prsou. Kdykoliv na kosmonoské návsi vylezl ze svého mercedesu a zahlédl mě tam, volal : "Hoďte na toho blba deku! On ještě nemá odznak UMN."

Pardon, omlouvám se, ještě jsem nenapsal, co vlastně znamenají ta písmena UMN. UMN znamená -  Už Mám Nakradeno. Nejcennějším odznakem mezi sběrateli bude odznak č. 1, pokud se objeví v dražbě. Kdopak je asi majitelem? Který z "gigantů tzv. privatizace pod zhasnutou lampou"?