středa 23. září 2015

Jak to, že jsem tady

Na to existuje více verzí. Například jedna z verzí hovoří o tom, že Bizonovi rodiče šli jednou na procházku do polí. Zcela náhodou v té době letěl nad poli čáp s Bizonem v tlamě, pardon, v zobáku. Totiž : tu tlamu používali v popisu příhody moji bratři, kteří se o mne museli občas starat a šikanovali mě, kde se dalo. Například běhali se mnou v kočárku po hluboce zoraných polích. Nebo jsem jim vypadl do uhlí v poloprázdném uhláku, protože mě nepřipoutali. Nu a tomu čápovi, právě když můj otec rozkládal rukama, jsem vypadl ze zobáku a dopadl právě otcovi do těch gestikulujících rukou.

Jiná verze se zmiňuje o tom, že tatínek šel jednou na ryby. Tatínek chytil mizernou, nenápadnou a zakrslou rybku a jako vtip jí řekl, že ji pustí za to, že se ona postará o to, aby měl ještě jednoho syna. A zakrslá rybka, která nebyla ani zlatá, ani neuměla mluvit, se postarala.