středa 12. srpna 2020

Bizonova splašková polévka hygienicky nezávadná

Tato polévka vznikla náhodně při hledání poživatelné úpravy demoralizujícího kávového instantního nápoje 2 v 1. Do 3 deci horké vody jsem přidal obsah pytlíku 2+1, půl lžičky cukru, lžičku kvalitního italského zahuštěného protlaku a pět nakládaných, jemně nakrájených oliv z plechovky s nápisem "Kaiser Franz Josef - exclusive". Protože chuť byla sice jiná, ale vhodná jen pro poslední nápoj lumpů odsouzených k trestu smrti, použil jsem dále práškový česnek, práškovou papriku, sůl, sójovou sladkou omáčku a trochu instantní kávy.

Stále to ale nebylo k jídlu, pouze tak k vítání okupačních vojsk, takže jsem se rozhodl využít to k přípravě polévky nového typu, ve světě neznámé. Do vznikající polévky jsem přidal několik lžic studeného čočkového salátu a mléko na zmírnění ostrosti chutě. Poté jsem tuto směs ohřál na mikrovlnce.

Pak jsem jako první na světě ochutnal polévku - vyvolávající ve mně jednu neodbytnou představu. Ano, nebudu falešně skromný a napíšu to na rovinu: ano, jsem tvůrcem nové, nikde nezveřejněné polévky, a to "Bizonovy splaškové polévky hygienicky nezávadné". Polévky mnoha barev, mnoha chutí, např. kávy, čočky, oliv.

Polévku jsem ochutnal a do poslední lžíce snědl ve 12.30 hod. Nyní je 16.07 hod. a stále ještě jsem naživu, zdravotně bez problémů, hrdý na svou polévkovou kreaci. Přeji dobrou chuť, budete ji moc a moc potřebovat, přátelé, pokud jste již začali s přípravou potřebných ingrediencí.