čtvrtek 13. srpna 2020

Neuvěřitelné!

Nevím,čím to bylo, co jsem snědl, nebo co bylo dnes večer ve vzduchu, ale když jsem se vydal na noční zdravotní vycházku, kráčel jsem asi dvakrát rychleji než včera, kdy jsem se těžce, zoufale ploužil. Že by to bylo Bizonovou splaškovou polévkou (hygienicky nezávadnou)? Takže nějakou dobu tuto polévku nebudu konzumovat a pocítím-li, že jsem mimořádně vyčerpaný, znovu začnu s touto splaškovou polévkou (hygienicky nezávadnou).

Pokud tato polévka bude příčinou mého "zmrtvýchvstání", tak, protože jsem skromný a nikam se necpu, požádám svou ženu, aby požádala patřičná místa o udělení Nobelovy ceny v oblasti polévek, které posunuly lidstvo o desítky let kupředu.

Kdo se směje nad miskou s dvojitou dávkou horké, kouřící Bizonovy splaškové polívky, ten se směje nejlépe.