čtvrtek 29. září 2011

Horizontální houpačka.

Opravená houpačka ve spojce ulic Puškinova a Tesařská se mi po důkladnější prohlídce nejeví bezpečná. Buď tam něco chybí, nebo se změnily rozměry. Doporučuji, co nejdříve nechat to posoudit někomu kompetentnímu. Pokud to existuje v katalozích zařízení pro dětská hřiště, je možné porovnání. Nemohu si pomoct, něco tu nehraje. Je tu možnost ošklivých pádů. Dříve mi to nenapadlo, myslím u předešlého zařízení, pokud ještě nebylo shnilé!

Pro p. Tichou : P. Tichá, mám dojem, že myslíme každý jiného kamikadze. Můj divoch, těšící se do hrobu, bydlí, nebo byl na návštěvě v horní části Puškinovky, vpravo, pokud jdete touto ulicí zdola nahoru. Auto bylo světle šedé, nebo mělo nějakou stříbřitou metalýzu. Váš článek k náměstí u zámku by měl být podnětem k zamyšlení nejenom mně. Ještě se k němu vrátím.