úterý 27. září 2011

Jak řekl obrazně J. V. Stalin : I na naší ulici bude svátek

Přátelé, jsem šťasten, šťasten jak jen muž může být. Dovolte, abych se podělil o svou, vpravdě neskutečnou radost.

Dnes, na vlastní oči, jsem viděl živého městského policistu! A nejen jednoho, ale dokonce dva. Doufám, že se to nedá kvalifikovat jako šíření poplašné zprávy. Ihned jsem utíkal domů dát si pro jistotu paňáka. Moje žena tomu nevěřila a tak jsem se musel podrobit zkoušce na alkoholtesteru. Teprve po zjištění, že jsem nic nepil, jsem si mohl odborně aplikovat paňáka. Žena ale stále nevěří, takže alkoholtester půjde na přezkoušení a já na důkladnou oční prohlídku a na psychiatrické vyšetření. To bych podle ženy také mohl tvrdit, že jsem viděl UFO.

Moje žena nevěří všemu, například oficiálním tiskovinám, ale bohužel věří různým neoficiálním kosmonoským webům. I když v případě webu známého duševního striptéra Strausse prohlašuje, že mít někoho takového doma, tak buď emigruje do Severní Koreje, nebo si hodí mašli.

A nyní co je to ten paňák? Paňák je rodný bratr panáka, ale pouze po něm ňoňáte. Například budete říkat ňoňoňo, Ňová Paka, ňutrie, ňulová tolerance, Něčas, nebo : "Něpij tolik, něbo skončíš jako nějlepší ministr financí ve sluněční soustavě."

V jakých lahvích takové paňáky hledat vám neprozradím. Musíte se vypracovat vlastní pílí.