neděle 5. února 2012

Aby nedošlo k nedorozumění

Bratře Mozarte, těch 10 000 Kč mohu dát jen jednou za rok, a to pokud to bude na efektivní vyučovací pomůcku. I další roky přispěji, pokud mě to nadchne. Já jsem studoval za Žižky a pomůcek moc nebylo. A také zřejmě géniové, kteří nás učili, považovali pomůcky za kontraproduktivní, jak by řekl jeden president.

Já pracuji v "hluboké" ilegalitě, takže nemohu za ředitelem školy. Ovšem ředitel školy může zveřejnit u p. Odnohy, nebo v Horizontu, nebo na městském webu seznam prospěšných věcí, které škola potřebuje. K tomu vysvětlení, co to je, na co by se to použilo a jak to hlavně pomůže žákům se zvládnutím (pochopením) látky.

Převedu-li  10 000 Kč na potraviny - 1 kg průměrně za 40 Kč, je to 250 kg potravin za rok, které cynicky neprožeru (bera ohled na příští generace). Otázkou je, co si o mně pomyslí chovatelé, pěstitelé a výrobci potravin? Vím zcela jistě, že krávy, telata, vepři, ovce a slepice naopak můj čin ocení.