pátek 17. února 2012

Systém SMS Info

O tomto důležitém varovném systému se dočtete na http://www.nasekosmonosy.blog.cz/ A sice v diskusi pod článkem o útěku nebezpečného pacienta z psychiatrické léčebny. Pokud bude zaveden (v případě, že radní nebudou uvažovat levou zadní, jak by řekl V. Ch. Podbabský), ihned se hlásím do tohoto systému.

A navrhuji, aby případné vyslané varovné zprávy končily vždy větou : UPOZORNĚTE KAŽDÉHO, KOHO UVIDÍTE, UPOZORNĚTE SVÉ SOUSEDY A TY, JEJICHŽ TELEFONNÍ ČÍSLA ZNÁTE.

Pro naše radní : Přes Kosmonosy jezdí obrovské cisterny, spousta kamionů, o jejichž nákladech nic nevíme. Dnes sedne za volant i zfetovaný nebo opilý řidič autobusu. Mnohokrát jsem slyšel (vlastníma ušima), jak v nákladních skříních kamionů se něco převaluje, něco se kácí. Pokud se někdo domnívá, že nebezpečné náklady se převážejí předpisově, že kyseliny nemohou uniknout apod., zasluhuje můj nepředstíraný obdiv. Ovšem, pokud se to domnívají radní, pak musím přiznat, že moje slovní zásoba není dosti bohatá na vyjádření adekvátního obdivu.

Zmínil jsem se jenom o části rizik v dopravě, je těch rizik pochopitelně víc, a to nepíši o rizikách v jiných oblastech dnešního života v této civilizaci, na kterou určité množství lidí nemá jak odborně, tak rozumově a také charakterově.

Dodatek 18. 2. ve 2.45 : Ve večerních zprávách se hovořilo o cisterně na dálnici, která kvůli bezpečnosti musela být přečerpána. Vezla styren. Pokud jsem rozuměl, tak k převozu styrenu nebyl použit správný typ cisterny.