úterý 14. února 2012

Horizont, 14. 2. 2012

Právě čtu nový  Horizont a němě zírám. Poprve pořádný článek o městské policii. Dopoledne dnes píši o MP a odpoledne narazím v Horizontu na obsáhlý článek, který toho hodně vysvětluje. V článku ohleduplně chybí jméno toho ouřady, který to všechno způsobil. Do určité míry policisty chápu. Takové zacházení s lidmi s nízkými příjmy je v naší zemi hodně rozšířené. Kdysi jsem tak prodělal 50 000 Kč. Pokud mohou, měli by si policisté založit odbory. Ve firmě, kde jsem kdysi pracoval, jsem navrhoval založit odbory. Bohužel, nikdo mi nerozuměl. Odboráři ze Škodovky, kteří jinde než ve Škodovce nepracovali, nemají ponětí o tom, jak se jedná se zaměstnanci ve firmách, kde nejsou odbory.

Starosta Vaněk je sociální demokrat. Policisté by si měli uvědomit, že po příštích volbách se může na radnici objevit nějaký pravicový car. Nyní je nejvhodnější doba k založení odborové organizace.

Nevím, jak vám, přátelé, ale mně se tento Horizont líbil. Howgh, jak říkají (nevím proč) ihned na začátku hovoru málomluvní Indiáni.